REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1 DEFINICJE
- Sprzedawca – właściciel sklepu – Anna Wandas-Kaszuba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „ANIA” ANNA WANDAS-KASZUBA, ul. Jana Kochanowskiego 29, 35-201 Rzeszów, NIP: 8132952931, REGON: 691752650, realizująca sprzedaż produktów w ramach Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Annę Wandas-Kaszuba prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „ANIA” ANNA WANDAS-KASZUBA, ul. Jana Kochanowskiego 29, 35-201 Rzeszów, NIP: 8132952931, REGON: 691752650, dostępny w domenie internetowej: www.aniacatering.pl.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość.
- Konsument – za konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. - Regulamin – niniejszy dokument, określający funkcjonowanie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu, w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, z możliwością zmiany ich ilości.
- Strona Zamówienia – funkcjonalność Sklepu, która umożliwia ustalenie i modyfikację danych danych Zamówienia, w szczególności: adres dostawy, dane do faktury i formę płatności.
- Zamówienie – złożone przez Klienta za pośrednictwem Sklepu oświadczenie woli zawarcia Umowy.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy prowadzony jest przez Annę Wandas-Kaszuba prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „ANIA” ANNA WANDAS-KASZUBA, ul. Jana Kochanowskiego 29, 35-201 Rzeszów, NIP: 8132952931, REGON: 691752650 Dane kontaktowe:
– adres: ul. Jana Kochanowskiego 29, 35-201 Rzeszów
– adres poczty elektronicznej ania.catering@onet.eu,
– infolinia: +48 605 357 505. - Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu Umów sprzedaży produktów znajdujących się
w asortymencie Sklepu, zasady wykonywania tych Umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego. - Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania Zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych, tj.:
– posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
– posiadanie przeglądarki internetowej z włączoną obsługą Active X, apletów Javy, JavaScript i cookies;
– posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej – adres e-mail;
– zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 1360 x 1024 pikseli dla komputerów, a dla urządzeń mobilnych 375 x 667. - Klient korzystający ze Sklepu jest zobowiązany do:
– korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
– korzystania ze Sklepu w zgodzie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,
– niedostarczania i nieprzekazywania treści bezprawnych,
– korzystania ze Sklepu w sposób, który nie będzie zakłócał jego funkcjonowania.
§3 STRONY TRANSAKCJI
- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
- Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu jest Anna Wandas-Kaszuba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Wandas-Kaszuba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „ANIA” ANNA WANDAS-KASZUBA, ul. Jana Kochanowskiego 29, 35-201 Rzeszów, NIP: 8132952931, REGON: 691752650.
§4 PRZEDMIOT TRANSAKCJI
- Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie, przedstawionej na stronie Sklepu w chwili składania Zamówienia.
- Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena Produktu nie uwzględnia kosztów dostawy Zamówienia.
§5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Poprzez złożenie Zamówienia Klient składa ofertę kupna określonego produktu.
- Zamówienia drogą elektroniczną mogą być składane w dniach i godzinach wskazanych przez Sklep.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych.
- Klienci mają możliwość korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów sprzedaży bez konieczności rejestracji.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
– wybrać z zakładki „Menu” produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
– po dodaniu produktu do Koszyka, należy wybrać opcję „Przejdź do koszyka” oraz kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”,
– wpisać dane płatności tj. imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, nr telefonu, a w uwagach do Zamówieniach należy wskazać dodatkowe informacje m.in. dane do faktury,
– wybrać sposób płatności za Zamówienie (PayU lub płatność gotówką/kartą u Dostawcy),
– kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”. - Klient zawierający Umowę zobowiązany jest wypełnić wszystkie rubryki formularza prawidłowo oraz podać dane niezbędne do nawiązania, ustalenia treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji Umowy sprzedaży zawartej przez Klienta zgodne ze stanem rzeczywistym.
- Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych produktów lub usuwanie ich.
- Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Klienta Sprzedawcy.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zostanie automatycznie wysłane na adres poczty
elektronicznej. - W zależności od wybranego sposobu płatności Umowa zostaje zawarta:
– w przypadku płatności u Dostawcy – z momentem przesłania formularza zakupu Zamówienia,
– w przypadku płatności za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Sprzedawcę – po dokonaniu płatności przez Klienta. - Po przyjęciu Zamówienia do realizacji Klient nie ma już możliwości jego anulowania lub dokonania jakichkolwiek zmian.
- Jeżeli realizacja Zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji (przyjęcie oferty). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż Zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta.
- W przypadku braku dostępności zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 15 minut od wystąpienia zdarzenia, poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta.
§6 FORMY PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony w sklepie Produkt:
– gotówką lub kartą płatniczą przy dostawie,
– za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Sprzedawcę; przy czym realizacja Zamówienia nastąpi po poprawnym wykonaniu płatności przez Klienta za pośrednictwem jednego z systemów płatności elektronicznych. - Klient jest zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej
z zawartej Umowy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia Zamówienia. - Brak dokonania płatności w powyżej wskazanym terminie skutkuje anulowaniem Zamówienia.
- Sprzedawca na życzenie Klienta wystawia fakturę VAT. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu Zamówienia.
§7 DOSTAWA
- Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeszowa.
- Przy składaniu Zamówienia Sklep informuje Klienta o możliwych sposobach, dostępnych terminach i kosztach dostawy poprzez formularz. Sklep dodatkowo potwierdza istotne informacje dotyczące dostawy w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie Zamówienia.
- Koszty dostawy zależą od wartości oraz wielkości Zamówienia i podawane są każdorazowo przy wyborze sposobu dostawy przez Klienta, przed jak i po złożeniu Zamówienia.
- Sklep informuje Klienta o ograniczeniach dotyczących dostawy najpóźniej na początku składania Zamówienia.
- Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są na adres wskazany przez Klienta.
- Koszt dostawy ponosi Klient, a wysokość opłaty za transport wskazywana jest przy składaniu Zamówienia.
- Czas dostawy Zamówienia określany jest na podstawie produktu o najdłuższym czasie realizacji i wynosi od 30 minut do 1,5 godziny.
- Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta.
§8 PRAWO ODSTĄPIENIA
Na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
§9 REKLAMACJE
- Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku:
– niezgodności przedmiotu Zamówienia oraz sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub Regulaminem,
– nieprawidłowości dotyczących działania Sklepu. - Reklamacja winna zostać złożona niezwłocznie, nie później niż w terminie 24h od odbioru Zamówienia.
- Celem złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie i przesłać go na adres poczty elektronicznej Sklepu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
§10 PRZERWY TECHNICZNE
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami o charakterze siły wyższej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie Zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych produktów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się
w momencie składania Zamówienia w Sklepie. - Sprzedawca zobowiązuje się udostępniać nieprzerwanie informację o planowanej zmianie Regulaminu w ciągu 14 dni przez planowaną zmianą na stronie internetowej Sklepu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumentów.
- W przypadku niezgodności jakiegokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu
z obowiązującymi przepisami zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa,
w miejsce zakwestionowanego zapisu Regulaminu. - Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać drogą mailową na adres: ania.catering@onet.eu
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie od dnia 10.06.2021 r.